dimecres, 5 de novembre del 2014

M'agrada!

La Narcisa Pascu, de 1r Eso A, ens presenta la seva cançó preferida:
"A mi m'agrada molt la cançó de Nyno Vargas que  es titula Dame una razón. M'agrada tant, perquè quan l'he escoltat m'ha transmés molts records i sentiments. Me la va ensenyar una amiga meva, però la primera  vegada no em va agradar gens, perquè a mi no em va aquestes cancons que són tristes, sempre deia que això només ho escolta la gent "sosa". Al principi,  el seu ritme és trist i una mica  soseta, però més endavant i a la tornada es va animant. I jo tampoc estic tant acostumada a escoltar música espanyola, sempre n'he escoltat amb anglès, però aquesta és una de les cancons més boniques que he escoltat en espanyol, encara que n'hi hagin algunes que m'agraden més".

6 comentaris:

Nerea Benavent ha dit...

Moltes felicitats guapa!!!!

Eloy Marquez ha dit...

No M'agrada molt pero respeto a tots.

Unknown ha dit...

Aquesta canço és super bonica
i love

Unknown ha dit...

aquesta canço m'agrada molt.
i love!!!!!

Marina Guardiola ha dit...

A mi també m'agrada molt!!!

Anònim ha dit...

Narcisa moltes felicitats aquesta canço m'ha agradat molt es molt bonica i moltes felicitats.