dimecres, 12 de novembre del 2014

M'agrada!

En el "M'agrada" la Nerea Benavent, de 1r Eso A, ens proposa la peça Empire de Shakira.

A mi m'agrada aquesta cançó perquè no té un so seguit, és a dir, que té els sons variats.
A part a mi les cançons amb anglès m'encanten.
Ella sempre fa unes cançons amb una melodia molt bonica i sempre tenen molt sentit de l'humor.
Ella és Shakira, és una cantant que quan canta les cançons ella les sent a dins i sempre es mou.
Es com si diguéssim que està molt alegre i es diverteix molt.
Quan canta les seves cançons sempre tenen un significat, i per a que l'entenguis fa com si ella l'estigués vivint en aquell moment. 
Jo conec moltíssimes cançons de la Shakira i totes les que sé m'encanten i sempre en canto algun trosset d'alguna que d'altra.
Te una veu que enamora al 99% de les persones que escolta les seves cançons, és a dir, és molt elegant ella i la seva veu.