dimecres, 26 de març del 2014

M'agrada!


Al David Esteve de 1r Eso A li agrada el nou treball de 2014 de DJ BL3ND. Aquí en teniu les raons i el videoclip!

"Aquesta cançó m'agrada molt perque em fa fer recordar en aquells moments que m'ho he passat super bé i si em sento sense forces, escolto aquesta cançó i em fa ficar les piles al 100%. També cada dia quan m'aixeco de dormir, escolto aquesta cançó i em fa com si tornessa a viure de nou. Aquesta cançó, canvia en alguns moments el seu ritme i aquets canvis que té m'agraden molt. Ja que només fa 1 any que escolto HARDCORE etc, m'he aficionat molt, la seva forma de ballar també m'encanta perque quasi no pots controlar els peus i els seus pentinats i la roba que porten, m'agraden. Aquesta cançó, la recomano a tota la gent que li agrada el ritme al 100% perque et fa ficar al lloc i no et fa ficar trist perque té un ritme molt guay."