diumenge, 2 de febrer del 2014

M'agrada!

La Neus Turmo, de 1r Eso B, ens recomana la peça "Play Hard" de David Guetta.
"M'agrada aquesta cançó per la veu del cantant, el seu ritme i la velocitat que té. Trobo que no és ni massa ràpida ni massa lenta, ni massa forta ni fluixa.
La lletra també està bé i és interessant al ser en anglès. El seu tempo és animat i m'agrada, la melodia m'agrada perquè és ràpida, els instruments no estan malament i la caixa de ritmes tampoc.
El videoclip no està malament però n'hi ha de millors".

2 comentaris:

Unknown ha dit...

M'agrada molt aquesta canso, ja que la musica te un ritme no gaire constant i és una pesa musical de David Getta un dels DJ més famosos del món. T'anima molt, i és molt millor d'haver posat una lletra ja que el videoclip és bastant.......

Roger ha dit...

La cançó està força bé. Si no fa o no fa tota l'estona diu el mateix. Però el ritme i la veu del cantant m'agraden. Motiva bastant.